bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Magsjuka

Kategori: Allmänt

Nu ligger alla förutom jag sjuka! Barnen skulle egentligen vara hos deras mamma i dag! Vi byter på söndagar men nu när dom har magsjuka så kommer dom vara här tills dom inte spyr längre! Lite jobbigt att dom ska var sjuka! Det blir mer gnäll å så men det har inte varit så gnälligt ändå det kunde ha varit värre! Så nu vräker jag i mej hela svartpeppar korn för det har jag hör att det hjälper! Lilltjejen har 39,5 grabben har nog 38 med! Så det är att pyssla om dom alla tre! I går träffade jag andra tjejer som har bonusbarn! Det var roligt å få träffa andra! Man känner att man inte är ensam så vi kommer starta en grupp här i Göteborg för dom som har bonusbarn i familjen! Det ska bli spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: