bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Det var länge sen jag skrev här!

Kategori: Allmänt

I dag är de torsdag å nu är det lugnt å skönt för barnen är på fotboll å gympa! På torsdagar blir det lite mer stress å allt men det funkar! Hämtade barnen kl 15:00 gjorde hamburgare å tog fram kläder till deras träning! Så nu är dom på det å jag kollar tv! Ska snart hämta dom! Sedan är det duscha som gäller! Det har varit en bra vecka Inge bråk eller något! Så det känns bra! I morgon är det fredag du vad veckan har gått fort fram! Snart är det söndag å det känns riktigt tråkigt att det är så snart! Suck men hoppas att nästa vecka går lika snabbt nästa vecka! denna vecka har grabben tagit hem kompisar å Lill tösen med! Vi har haft det mysigt i alla fall! Jag har följt med grabben till skolan å varit med där en dag! Han är så duktig verkligen! Han är duktig på matte å han har bra kontakt med klass kompisarna! Nä nu ska jag hämta dom små rakarna!

Påsken är över!

Kategori: Allmänt

På påsken hade vi barnen å det var mysigt! Jag hade bjudit min Hjälpledare från gympan som jag har på onsdagar å hans familj till påsken så han å fru å deras tre barn kom å åt med oss å vi hade det super trevligt! Mycket godis vart det med barnen klagade inte! Vi letade påsk ägg å dom tyckte det var så roligt! Det vart en lyckad kväll verkligen! Nu är barnen hos sin mamma å jag saknar dom verkligen!

Barnen i skolan!

Kategori: Allmänt

Nu har barnen varit här sen i lördags och det har varit mysigt i dag följde lilltjejen med en kompis hem hon kom hem vid 19:00! Go å glad var hon. Storkillen å jag åt hamburgare å mos till middag å hade det mysigt! Pappan i huset är inte hemma han är å firar en jobbar kompis som fyller 40 år i dag. Jag funderar på att baka lite men jag är velig om jag ska göra det eller inte! Men men vi får se! I går måndag den 2 april så hade barnen påskbasar i skolan det var inte så speciellt lite stånd där man kunde köpa fika å leksaker! Barnen hade det roligt i alla fall det är ju huvudsaken det! Efter det så gick vi hem å åt å kollade på Tintin! Den var riktigt bra verkligen! Nu ligger dom å sover så sött å jag väntar på min man ska komma hem! Kram på er alla där ute!