bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

onödiga komentarer.

Kategori: Barnen

Det är skönt att det börjar bli sommar. Älskar att se barnen vara ute och leker. Jag skrev i förra inlägget om en orolig tjej. Då var någon person som tyckte hon var mer mogen än vad jag va. Skrev en kometer som var väldigt onödig. Såna komentarer kan skippas. Och visst jag kommer säkert få läsa. Om jag har svårt att höra sanningen. Men det är inte därför jag skriver här. Jag är en jävligt bra bonus mamma. Barnen ringer när dom inte är här. Har fått blommor och kort om hur mycket dom älskar mej. Jag skriver här för att kunna skriva av mej. Då vill jag inte läsa elaka komentarer om hur ni tror jag är. Det är synd att det finns folk som vill skriva onödiga och elaka komentarer. Ha det bra.