bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

V4

Kategori: Barnen

I morgon fyller stor tjejen 8 år. Du vad tiden går fort. När jag flyttade in hit vart hon bara 5 år och nu är hon 8. Vi har fått en liten katt unge i våran familj. Vi hade en katt förut men vi var tvungna att ta bort henne för hon fick cancer i magsäcken så hon är nu i katthimelen. 
 
Vi har haft en bra vecka verkligen. Inge stora bråk eller så. Utan det har varit en bra vecka. Vart väll lite grinig i dag på tjejen när hon kommer in till oss kl 7 på morgonen å ska leka med kattungen som är i vårat rum. 
det gillandes inte av mej. Pappa han hör inget utan han sover som en stock. Kattungen vill jag ha dom första dagarna i vårat sovrum för han ska känna sig trygg men sen ska han få gå vart han vill i huset. Men inte nu. 
Pappan är sjuk i dag han mår inte så jätte bra. Förkyld och febrig nog. 
men men det äger ju helg, 
 
är glad att vi har en till liten katt nu.  han är min lilla sötnöt. 
Han är tuff men sover för det mästa men det gör väl kattungar i början. Han blir roligare sen när han är lite större. 
Han är mer vaken och så. när han är vaken så Mjauar han bara. 
Barnen tycker det är mysigt lilla tjejen ville att vi skulle ha en hona för då blir det mest tjejer. Men det Varr en liten hane. 
 
har varit å handlat presenter i massor nu. Nu är det färdigt med det. Detta år så skönt men det är bara grabben kvar som fyller år i februari 10'hela år. Han blir ju två siffrigt 
 
nä nu ska jag umgås med barnen för i morgon ska dom till deras mamma. Å i kväll ska vi äta lite tårta å ha det mysigt!
 
ha det bra.