bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

orolig tjej

Kategori: Barnen

Mycket har hänt och allt känns bara skit just nu. 
Lill tjejen har kommit i en period att hon inte vill vara här hon vill vara hos mamman hela tiden.
i går gick det väldigt bra och i dag när dom skulle till skolan så gick det lite bättre. 
jag är kluven på om vi gör rätt. hon sover i sitt rum. men nu har hon kommit in till oss på nätterna och min sambo som är deras pappa går in med henne till sitt rum och lägger sig bredvid henne och somnar. sedan sover han där tills morgonen. jag känner mej kluven och jag får en magkänsla att det är inte bra. hon får detta till sin vilja. och jag tror att hon kommer fortsätta så här ett bra tag framöver om inte min man sätter gränser. att han kan gå in å sitta där tills hon har somnat o gå tillbaka å lägga sig. det tror jag är det bästa.
känns jobbigt att dom två nätterna kommer hon ut på morgonen med ett retande leende och ser så nöjd ut att hon har fått sovit med sin pappa. Hon vill ha sin mamma och pappa för sig själv och hon vill att dom ska bli tillsammans.
det roliga va att hon pratar med sin mamma om saker som inte är sant. hon ringde till mamman i går morse och var ledsen och hon sa att hon hade varit vaken hela natten och inte vågat komma in till oss. men i själva verket så kom hon in till oss kl 2 och hennes pappa gick in med henne och sov bredvid henne hela natten. hon ljuger och hittar på saker som inte är ok. 
jag vet inte vad jag ska göra i bland men jag har sådan ångest och ont i magen och vill att denna vecka ska vara slut nu. jag har aldrig kännt så här för henne. men jag hoppas att det går över snart.