bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Jobbig tid för lilltösen

Kategori: Barnen

Det är en jobbig tid för lilltösen. Hon har kommit in i en period att hon vill bara vara med mamma å pappa. Och nu var det gott så långt att hon vill inte gå i skolan! Hon vill vara magsjuk hon försöker spy och säger att hon mår illa och vill vara hemma. Men det kan hon inte. Nästa vecka är det höstlov och jag kommer vara hemma. Grabben vill gå hem tidigare men lilltösen kommer få vara kvar tills pappan slutar jobba. Och dom kommer få äta frukost i skolan för det inte ska bli rubbning för tjejen. Tror det är bäst att det får vara så!
Lilltjejen vill att mamman ska hämta henne någon dag för att hon inte vill vara på fritids men vi kommer prata med henne att Alice får vara kvar på fritids. Det är jobbigt för alla. Men det kommer nog bli bättre snart hoppas jag.

Hon får verkligen panik man ser det på henne och det känns jobbigt att det ska vara så. Hon vill så gärna att hennes pappa och mamma ska bli tillsammans igen.

hon är tyken och lyssnar inte på någon. utan man får svar "varför då" NÄ, eller så himlar hon meed ögonen. jag vet inte hur vi ska göra. och det är så frustrerande.