bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

irriterad men barnfri vecka nu

Kategori: Barnen

jag vet inte men jag har varit så irreterad på lilltjejen hela tiden. hon gör sig till och är allmänt tycken. 
hon kom inte till oss förens i onsdags för hon hade magsjuka. så vi hade killen hemma från måndag det var mysigt och vi hade det trevlig. lilltjejen ringde mej på måndag och sa att hon saknade oss. och jag saknade henne. längtade efter dom. på onsdag och torsdag var det lugnt men i fredags började det. Hon var uppkäftig och lyssnade inte. men men det fick väll vara så. i lördags var sambon å kollade på ishockey å då började hon testa mina gränser. fy vad less jag vart. så var hon hela helgen. i Söndags i alla fall skulle barnen städa sina rum. det var inte mycket som behövde städa men det tog ändå nästan 2 timmar för dom men det vart mycket tjat på lilltjejen hela tiden. 
i morse (Måndag) skulle dom till skolan. dom skulle få frukost hemma å det gick bra. men lilltjejen har en tedens att ta mer mat än vad hon orkar. så hon får försöka tvinga i sig. fick hota lite om hon inte åt upp får jag väl hämta pappa. då åt hon upp. sedan vart det tjat om håret. hon hatar och då menar jag HATAR att borsta håret. så det vart tjat om det. la mej för jag orkar inte. så nu kommer det kännas skönt med en barnfri vecka. och får hoppas att nästa gång dom kommer hit kommer bli bättre. då är det påsklov
 

diskbråck

Kategori: Barnen

jag har inte kunnat skriva på ett tag för jag har fått diskbråck. jag har som inte orkat göra så mycket med nu börjar jag kunna göra mer och mer för varje vecka som går. 
Barnen är här nu dom ser på samys äventyr 2. Tjejen tjatar att hon är hungrig och vill ha macka en kaka eller tuggumi. oj oj oj. 
jag har saknat dom massor. i veckan fyller min sambo år men han ska resa bort då den dagen så jag kommer ha barnen alldeles själv på torsdag till söndag kanske ska tjejen vara hos sin mamma när hon är lite orolig än.
men det har blivit så mycket bättre med det. hon kan vara själv hemma med mej inga problem alls nu. så vi ska utmana henne lite. om hon sover hemma hos oss så blir det en överraskning för varje natt som går. vi får se hur det blir å slutar.  så vi ska kanske fira sambon på onsdag eller ska vi fira på måndag när jag också fyller år. jäklar jag fyller 27 år. 
nä nu ska jag göra en macka till tjejen för gissa hon är hungrig så ovanligt. 
 kram på er