bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Pedofil

Kategori: Barnen

Man hör och man läser om Pedofiler men man tänker alltid " Det kommer aldrig hända oss" tro det eller ej nu har det hänt oss. Tack vara en kompis till våran tjej sa till oss att tjejen skev med någon. Vi tog hennes mobil och kollade igenom den. Och vad ser vi. Hjärtat bara stannade och jag bara satt mej ner och fick en stor klump i magen. Vi ropade ner tösen och min man  ringde polisen. Vi hade högtalaren på å min man sa. Nu vill jag veta vad du håller på med. Bonusdottern sa att hon inte hade varit så snäll mot mej. (Det hade hon egentligen inte varit men det var som försvunnet) min man sa nä vet du vem jag har i telefonen? Hon sa nä. Det är polisen jag har i telefonen. För du har kontakt med en pedofil. Vi pratade lite med henne om vad som kunde hända. Vi sa till henne att vi inte är arga på henne. Men vi förstår inte vad för bekräftelse hon vill ha. Vi är ledsna att det har hänt dej. Vad ska man säga.  Vi fick tag på polisen och polisen tog hennes mobil. Hon kommer komma på förhör och så får vi se vad det leder till. Vi har tagit bort kik och video find me och skype. Så håll koll på era barns mobiler. För tro mej det är inte kul när det kommer till sin familj. Som tur var upptäckte vi det i tid. Så dom hann aldrig träffas. Men det kommer bli mycket nu framöver