bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Jihooo

Kategori: Barnen

Jag är hemma efter en dag i skolan och vi har inte barnen denna vecka! Men stora grabben har fotbolls match i dag och jag har väl lite av båda känslor! Jag är 100 på att vi ska hämta å lämna han som vi alltid brukar göra! Efteråt ska vi åka å handla å göra ärenden så jag hoppas att hon tar dit han! Jag har nog fått en period att jag vet inte vad jag ska göra vet inte om jag tycker om barnen har ingen aning. Men ändå älskar jag dom över allt annat. Så jag är så kluven. Men det blir nog bra detta! Hoppas jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: