bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

jobbigt

Kategori: Barnen

Att vara bonusmamma är fruktansvärt jobbigt i dag.
jag vet inte vad jag vill och om jag orkar. jag är ledsen o känner mej allmänt förvirrad.
Har en bra kontakt med mamman.
Men i bland känner jag att jag tar på mej för stort ansvar och lägger mej i för mycket.
Hur ska man veta när man inte ska lägga sig i?
jag vet inte det är väll en balansgång i det hela.
Just nu har jag kommit till en svaka att jag vet inte om jag orkar med något. jag gör väldigt mycket som är galet.
Jag har ADHD på köpet som gör att jag gör inpulsflyttande saker.
Men nu har jag bestämt mej att jag inte kommer lägga mer ansvar på dom. utan det får deras pappa å mamma göra. kommer inte lägga mej i eller så.
 
i bland känns det som att jag bara gör fel och inget fungerar.
vad ska man göra?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: