bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

nu har det blivit lite barn!

Kategori: Allmänt

denna månad har inte varit som alla andra månader. vi har inte haft barnen någon helg denna månad å det känns lite väl tråkigt.
att vara bonus mamma är inte lätt verkligen. jag kan känna lite oro när dom ska komma. men när dom är här så mår jag mycket bättre.
barnen gör mej glad. Det som jag tycker är väldigt konstigt är. barnens mamma har nu fått en liten nu som bara är två månader så nu får ju inte tjejen å killen gå på fridtids längre denna vecka som inte vi har dom. Jag å min sambo fick ett brev att vi ska betala hela summan för att dom ska ha en plats på fridtids.
det kändes. ok är det så så får vi bara acceptera det. finns som inget att göra.
men det kändes lite väl konstigt att det är så. men men.
vi kommer få barnen nu på lördag å jag längtar dit.
att vara bonusmamma är det bästa jag vet i alla fall vara det till dom här två små barnen.
Stora killen är så nöjd att han kan ha mina kläder nu. mina tjocktröjor å så. han känner sig så stor.
han är lång och jag är kort så det dröjer väl inte länge innan han har växt i från men.
nä nu ska jag ut i solen och sola mej i det fina vädret.
kram på er där ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: