bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Lekte hela dagen igår

Kategori: Allmänt

I går kom barnen till oss! Dom kom vid 11:30 kl 12:00 åkte jag å barnen till en vän till mej som har en son! Vi skulle till backaplan på lek och bus huset! Vi kom dit vid 13 så vi lekte där alla barnen å jag å min vän i tre hela timmar. Snacka om att vara trött sen. Min vän å hennes son åkte med oss hem för Patrik hade gjort mat! Hamburgare vart det å alla åt å var nöjda! Dom lekte lite till å vi hade det mysigt! Jag körde hem dom vid 19 tiden. I natt tror inte jag att någon har sovit så bra jo min sambo har gjort det men inte jag eller barnen för dom var hur pigga som helst! Just nu är dom på fritids å leker för fullt! I dag blir det korv å makaroner till middag! Sedan läsa å har det lite mys pys med dom! Å så hoppas man att det inte blir för mycket gnäll å sura å ledsna miner i dag! Hoppas ni får ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: