bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Snart jul

Kategori: Barnen

Snart är det jul. Det ända jag önskar mej är att tjejen får bort sin ångest å att grabben ock så får bort sin oro. Jag älskar verklige  min familj. Även om det är svårt att leva i en familj med andras barn. Så skulle jag aldrig byta bort detta liv. Jag har kommit på att träning för mej själv får mej starkare å klarar av jobbiga situationer so  i bland kan uppstå. Just nu får man höra komentarer från tjejen om jag skulle försvinna så skulle mamma å pappa bli tillsammans. Å i bland kan man få miner när dom ska in å handla något så sitter jag kvar då får man blick å lippningar från henne. Jag bryr mej inte. Det är så dom är i denna åldern. Pappan till barnen har sett det å han säger att hon vinner inget på detta. Utan förlorar på detta beteende. Han har till och med sagt att han ALDRIG och då menar jag ALDRIG gå till baka till eran mamma. Så nu säger jag god jul och gott nytt år. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: