bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Alla hjärtans dag!

Kategori: Allmänt

i dag åkte barnen till sin mamma. körde dit dom före min skola så Patrik fick vara hemma själv å vila upp sig. man saknar dom gör man men det känns lite skönt med lugn och ro. här har vi ju haft en sjukstuga så det känns i kroppen och allt. barnen är fotfarande sjuka men nu får mamman ta dom. dom har inte magsjuka längre men feber har dom. på Söndag ska vi ha vuxen kalas för barnen. då kommer kusinerna och firar. sköj. hoppas vi blir friska nu! ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: