bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

En onsdag utan barn!

Kategori: Allmänt

I dag har det varit onsdag å det känns tomt i huset! Jag smsade barnens mamma i dag för jag märkte att jag hade lilltösens gympa skor i min väska så jag undrade om jag skulle åka upp och lämna dom. Men det var ingen idée dom skulle inte ha någon gympa eller så för dom hade hög feber fortfarande så det skulle vara lugna stugan hos som dom med! Hoppas dom blir bättre snart för jag vill inte ha en sjuk vecka igen nästa vecka! Så jag håller tummarna å han där uppe att dom blir friska snart hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: