bonusmamman tankar och vardag

även om jag skulle skriva att jag är så trött på dom ååå allt. Så glöm aldrig att jag aldrig skulle sluta bry mej om dom. jag kommer alltid ta dom i första hand. Jag skulle göra allt för att dom skulle må bra. För barnen o pappan är min nya familj och jag älskar dom över allt annat! vist kan man vara trött på varandra men det betyder inte att man har slutat tycka om varandra.<3

Livet känns underbart!

Kategori: Allmänt

Livet känns bra faktiskt! I dag fyller grabben hela 9 år! Just nu spelar han å pappa spelet han å Lill tjejen fick tillsammans rätt roligt att se! I dag skulle vi ha lämnat barnen hos deras mamma men dom får vara kvar tills i morgon kanske det beror på hur hon känner sig! I dag fick jag veta att whitney houston har gått bort i natt! Det trodde jag inte först! Men det var väl drogerna som tog henne! I dag ska jag baka en tårta till L han vill ha marsipan tårta! Gott å gott gillar inte marsipan men vad ska jag göra det är hans dag å då får han bestämma vad han vill ha för tårta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: